frågor och svar.

VAD VÄLJER DU..
1. Pierca näsan eller tungan?
inget av dom.
2.Vara seriös eller rolig? både och :')
3. Dricka röd eller grön mjölk? grön.
4. Brinna upp eller drunkna? jag ser mig helst levande.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar.

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? kan du ge dig på.
2. Sol eller måne? sol.
3. Vinter eller höst? vinter.
4. Vänster eller höger? höger.
5.Soligt eller regn? i'm walking on sunshine.
6. Vaniljglass eller chokladglass? vaniljglass och chokladsås :'D

OM MIG..
1. Hur mycket är klockan just nu? 11.35
2. Fullständigt namn? frida kristina möller
3. Vart vill du bo? det återstår att se.
4. Hur många barn vill du ha? hmm, ett eller två, tror jag.
5. Vill du gifta dig? ja, sometimes.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär :)
7. Har du ätit sushi? noep.
8. Favoritglass? twister, i think.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? hmm, en sort tror jag.
10. Humör?
go och glad.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? ja a då.
2. Sjungit? hehe yesbox!
3. Blivit kramad? ja.
4. Känt dig fånig? nejdå.
5. Saknat någon? mja..
6. Dansat galet? ofcourse.
7. Klippt håret? ja faktiskt, lite själv sådär..
8. Gråtit? nej.
9. Ljugit? nej.
10. Blivit kysst? yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0