Nya dagen närmar sig.

Klockan är över 2 på natten och här sitter jag och det här ska hålla på enda tills på torsdag. Jag får iaf en liten paus imorgon då jag ska träffa Sara efter att hon har jobbat och dra ner på stan en sväng. På tal om jobb, tror jag ska börja söka sommarjobb snart, har skrivit en ansökan till parken zoo men ska bara bifoga mina betyg, hur stor betydelse det nu kan ha och sen ska det bara skickas in. Vill ha ett sommarjobb i år också så man kanske kan komma utomlands med Marcus i höst. Sista minuten resa står högt upp på önskelistan.

Sen ska jag också på dansläger hade jag tänkt, har ju sparat pengar från förra året när jag jobbade ute på Sundbyholms Löfgård. Hoppas dom här sista månaderna fram till sommarlovet får gå fort nu. Bara en sak vi kan hoppa över, vill inte säga hejdå till underbara klasskompisarna i 9e1, la familia. Dom här åren har verkligen gått fort , men kan endå inte låta bli att längta tills gymnasiet. It-media programet på john bauer hoppas vi på att det blir.

  /fm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0