21 februari 2008.

Och så var det torsdag.
Igår kväll efter att jag vart på stan med Sara så kom jag hem till Marcus där alla andra satt och lanade och efter att ha suttit ner i någon timme, blev jag godis sugen så då bar det av till ica. Handlade godia till några av nördarna här också. Några timmar senare somnade jag till CSI på tv, sov lite fram och tillbaka i några timmar, sen vaknade jag när dom anda skulle lägga sig runt sex. Låg vaken i någon timme, kollade lite på the vocie på tv och sen somnade jag frammåt halv åtta tillsammans med marcus och pettzon. På morgonen kl 10 vaknade jag utav att pappa ringde på min mobil, han hade sett mitt sms om frågan om pengar och lov att åka till stockholm och kolla på Akon konserten. Han sa att det fick jag gärna göra bara jag var försiktig om mig själv. Sen pratade jag med Nettan som redan tagot 4.30 tåget till stockholm för att köa, hon sa att jag var tvungen att ta 11 tåget om jag skulle kunna nå dom i kön. Så jag ringde upp pappa igen och han skulle gå in till grannen och fråga om han fick låna bilen, så ringer han upp mig 2 sek efter. Under den tiden som han bara tog på sig och skulle gå in till grannen, så hann grannen precis åka iväg med bilen .. Surt !! Så då blev jag kvar hemma hos marcus iaf. Så nu sitter jag här och väntar på att nördarna ska vakna, Macus och Pettzon för Viktor har redan vaknat och sitter och äter sin matlåda. Ska hem till mig ikväller också, får se om jag får med mig älsklingen eller om jag får åka själv. Det återstår att se.


love is painful, love is hard, love is mean
but most of all love is you and me.


  /fm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0