Trötter och sliten.

Pratade nyss med Ena på msn.. någon annan som verkligen känner som ja gör också .. helt otroligt stressigt känns det.. det är 3 dagar kvar tills vi åker till Birmingham på Lördag morgon avgång 8.15 och innan dess ska jag ha 4 träningar och 2 prov.. helt otorligt och det första man har när man kommer hem är att hålla i en  idrottslektion, nationella prov och NO prov alt detta på tre dagar också.. det är sjukt just nu,.. sömnen är precis så den räcker till men endå sitter man här, helt otroligt, men lite avkoppling måste man få ha.

Nu ska jag iaf säga godnatt till Sara och Marcus på msn så ska jag ta något att dricka och sen bara sjunka ner i en varm säng och somna.. upp tidigt imorgon, får inte försova mig denna gång.. har ingen cykel och vill absolut inte stressa, frukost vore ju ett stort plus om man fick i sig också ;) goodnight.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennyp

vad härligt det kommer bli :') BIRMINGHAM !

2008-04-18 @ 19:43:43
URL: http://jennnyp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0